Könyvtárunk 2024 januárjában új elektronikus szolgáltatást vezet be a legalapvetőbb, kölcsönzésekkel kapcsolatos műveletek gyors és kényelmes távoli intézésének támogatására.
Mi a Viber? A Viber egy úgynevezett azonnali üzenetküldő szolgáltatás. A Viber felhasználói interneten keresztüli hang- és videóhívásokat bonyolíthatnak egymás között illetve szöveges üzeneteket küldhetnek egymásnak.
Mi a chatbot? A chatbot egy olyan szoftver, amely automatizált üzeneteket képes küldeni, üzeneteket tud fogadni, értelmezni és azokra válaszolni.
Mi a Viber chatbot szolgáltatás? A Viber chatbot szolgáltatás használatával Viber üzeneteken keresztül kommunikálhat könyvtári szoftverünkkel, onnan információkat kérhet le, illetve műveleteket kezdeményezhet. Fontos tudni, hogy a szolgáltatás felhasználója nem könyvtáros kollégánkkal, hanem egy szoftverrel kommunikál. Ennek megfelelően, a chatbot bizonyos gyakori kérdésekre gyors (azonnali), pontos választ tud adni, bizonyos gyakori műveleteket automatizáltan el tud végezni a hét minden napján, a nap 24 órájában. Minden más kérdésben továbbra is kollégáink várják önöket nyitvatartási időben.
Milyen műveleteket végezhet könyvtárunk Viber chatbot szolgáltatásával?
kölcsönzött dokumentumok listázása
kölcsönzések hosszabbítása
foglalások és előjegyzések listázása, törlése
aktuális és részlegenkénti nyitvatartás lekérdezése
A későbbiekben a szolgáltatás további bővítését tervezzük, például:
lejárat előtti értesítések
előjegyzési értesítések
Hogyan veheti igénybe a Viber chatbot szolgáltatást?
Ha még nincs regisztrációja az online könyvtárhoz, akkor itt regisztrálhat online, vagy személyesen is kérhet jelszót a szolgáltatáshoz a könyvtárban.
Ha beiratkozáskor nem adott meg email címet vagy nem fér hozzá a korábban megadott email címéhez, akkor csak személyesen, könyvtárunkban tud hozzáférést szerezni az online könyvtárhoz.
A Viber chatbot szolgáltatás aktiválásához kattintson az online könyvtárban megjelenő linkre vagy ide!
Olvassa be mobil telefonján a Viber alkalmazással a QR kódot, majd kövesse az ott érkező instrukciókat!
Az aktuálisan elérhető műveletek listázásához küldjön egy kérdőjelet a chatbotnak!